FAQ
Jakie są czasy dostawy?
Czas dostawy zależy od lokalizacji magazynu:
- Z Polski: 1–3 dni robocze
- Z Europy: 2-5 dni roboczych
- Z Chin: 6–9 dni roboczych
Czas przygotowania i wysyłki zamówienia wynosi maksymalnie 48 godzin
Kto dostarcza zamówienie?
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich, takich jak: Poczta Polska, InPost, DPD, GLS, Kurjerzy, FedEx, UPS, ShipHub oraz AliExpress Standard Shipping (dla przesyłek z Chin).
Czy dostawa jest oferowana?
Tak. Dostawa jest oferowana na wszystkie produkty dostępne na stronie Gozakupy.pl.
Czy mogą Państwo zwrócić produkt?
Tak, oferujemy możliwość zwrotu w ciągu 30 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
Produkt musi być nowy, nieużywany i nadawać się do dalszej odsprzedaży.
W celu dokonania zwrotu prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@gozakupy.pl, z tytułem wiadomości „ZWROT”. Prześlemy wtedy adres do odesłania przesyłki.
Koszt odesłania ponosi klient.
Czy produkty są objęte gwarancją?
Tak. Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją, zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym.
Gwarancja obejmuje wady fabryczne oraz usterki techniczne, które nie powstały z winy użytkownika.
Nie obejmuje natomiast uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, upadków, kontaktu z wodą, ani naturalnego zużycia.
Jak można się z nami skontaktować?
W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@gozakupy.pl.
Odpowiadamy od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00–18:00.
Średni czas odpowiedzi wynosi około 12 godzin.
Jakie metody płatności są akceptowane?
Akceptujemy płatności za pośrednictwem: Przelewy24, BLIK, Visa oraz Mastercard.
Czy można anulować lub zmodyfikować zamówienie?
Zmiana lub anulowanie zamówienia jest możliwe w ciągu 24 godzin od jego złożenia.
Po tym czasie zamówienie może być już przetworzone i przekazane do wysyłki.
Czy otrzymają Państwo numer śledzenia przesyłki?
Tak, numer śledzenia zostanie przesłany drogą mailową po aktualizacji statusu zamówienia.
Proces aktualizacji może potrwać kilka dni.
Co w przypadku, gdy przesyłka nie dotrze lub produkt jest uszkodzony?
W takich przypadkach niezwłocznie wyślemy nowy produkt, po potwierdzeniu statusu przesyłki przez system śledzenia.
Klient nie musi podejmować żadnych dodatkowych działań – wszelkie formalności zostaną przeprowadzone po naszej stronie.
Co się dzieje, jeśli przesyłka nie może zostać dostarczona?
Jeśli podany adres był błędny lub niepełny, koszt ponownej wysyłki wynosi 40 zł.
W niektórych przypadkach przesyłka może zostać przekierowana do najbliższego punktu odbioru lub zostanie podjęta kolejna próba doręczenia.
Jeśli klient zdecyduje się na anulowanie zamówienia i zwrot środków, kwota 40 zł zostanie odjęta od zwrotu, w celu pokrycia kosztów wysyłki poniesionych przez sklep.
Czy przysługuje rekompensata za opóźnienie?
Tak. W przypadku opóźnienia można otrzymać bon o wartości 20 zł do wykorzystania w sklepie.
Jeżeli zamówienie nie zostanie zrealizowane w ciągu 60 dni, nastąpi pełny zwrot środków, a produkt – jeśli dotrze później – może zostać przez klienta zatrzymany.